Wednesday, June 15, 2011

exam fever ! OMG



bila exam nak dtg semua jadi malas..ka dah mmg aku malas..hahaha
.rasa nak demam la apa lah semua ada!huh
 i dont like..seriously i dont know why dis sem im so lazy!uarghhh...
tggl bapa ari ja lagi nak exam tapi still relax je kan
aien aien aien aien aien
 ..hahaha biasalahkan suka study last min tu la aku so nanti jadi mcm nih la malam2. :)

seyes sem nih mmg susah..tapi nak buat cm na kan kena lah berusaha lebih kata nak jadi NURSE so jgn jadi PEMALAS sgt kan .hihi
exam oh exam..
mood study silalah datang..i need :P

subject sem 3 

--> health science 2003
--> helath science 2004
--> nursing science
--> medical surgrical nursing

tapi nsb lah stiap paper shri kalo tiap2 hari mau pecah gak pala aku..
oke lah dah tak larat nak bletiaq kat sini dah..buang masa ja kot kan??hahaha 
tapi aku bosan so tu yg aku nak update!
ohh my hubby 
thanks sbb selalu marah,beletiaq suh stadi tapi lom ada mood lagi oke..tguu esok lusa baru boleh..
thnks 4 everything dear :) 
i love + i miss u dear..


*  MOHD ROSHIDI MOHD DISA i love u lah! ahaha