Wednesday, January 18, 2012

terima kasih awak

assalamualikum..
series bosan sangat sangat malam nih tak tau nak buat apa sumpah bosan gila nak mampos..nak study pon tak dak mood nak mesej BF pon asyik bz jaaa..TEKANAN gila..tapi sabaq jaaa..tunggu ja dy msg+kol..
mesej pon sat2 kalo mesej pon reja nak gaduh jaa..apa boleh buat tu la LUMRAH bila bercinta.. :)

so chill jeee..skrg nih nak teriyak pon ada sebab terharu..awak nih kadang2 buat saya marah apa la semua ada tapi............ awak kan..tah lahh tak tau nak cakap macam mana..ily b.. for that time awak boleh buat saya menangis sebab gembira..macam sekarang nih awak im saya buat saya marah2 kat awak kan then awk share link kat wall post saya..buka buka nak gelak pon ada nak nges pon ada awak buat saya gelak besar sgt sgt. mana tak nya awak post lagu nih kat saya kan... HAAH dengan video clip tu lagi buat saya macam budak2 awak layan saya macam anak patung kadang2 :) tapi saya tak kisah..u are everyting for me.dah lah malas nak merepek meraban sumpah aku pon tak tau apa aku tulis kan HAHAH :)k byeeee usah video clip lagu tu dulu nah -,-

nih video 1st dah buat aku nak nages :)





nih video 2nd dia antar..



walaupun banyak terasa hati dengan awak tapi saya CHILL jaa..